Alla inlägg under februari 2021

Av endagitagetbloggen - 27 februari 2021 17:26

Blyerts teckning....bra tidsfördriv som är kul att ängnar sig åt

papper och en blyerts penna så är man nöjd:)

amatör teckning



Av endagitagetbloggen - 25 februari 2021 11:22

Undran...
vad skulle jag se
om jag
såg med dina ögon
?
?
?
Intressant med andra perspektiv än sitt eget

Av endagitagetbloggen - 20 februari 2021 14:52

Jag behöver inte hela städ skrubben full med kemikalier....

För mig räcker det med flaska såpa

Var snäll mot miljön

Av endagitagetbloggen - 18 februari 2021 14:40

Sitter här med blyertspenna i handen

 o gör mina amatör teckningar...
- blir inget mästerverk
det blir vad det blir

ursäkta suddig bild

Har suttit och fikat med x
åt min andra semla för i år
X har också bara ätit två semlor
Så vi ligger lika 2-2:)
Gillar semlor
Det är det kanske många som gör?
men nu blir det nog ingen mer för mig i år...
Det var ett kort inlägg från mig
Ha det gott

Av endagitagetbloggen - 17 februari 2021 12:33


Hur närvarande är du?......

Av endagitagetbloggen - 15 februari 2021 10:26

Våga
vara
du.....

Av endagitagetbloggen - 10 februari 2021 11:28

Skönt få sitta ner ett tag och ladda batterierna. Äter lunch med syrran...

 

Trevligt sällskap med min Goa syster. Tog på mig på morgonen en stickade tröja, som  jag köpte på second hand förra året och som jag inte haft på mig fören nu, passade bra för tempmätaren visade kring -15.

Den var i nyskick när jag köpte den -oanvänd-,prislappen hängde kvar:)

köpte den för blott 35 kr.
Fast förstår varför de skänkt den till second handen...
...den var stickig till tusen:)
Men löste det genom att ha på mig en långärmad tunn t- shirt under den...

så nu har jag inget att klaga på... bara varmt och gott:)

Kan vara kul gå på second hand ibland...eller vad tycker ni?

Nä nu ska jag äta färdigt..så här sätter jag punkt...o återgår till broccolipajjen o sällskapet:)

Av endagitagetbloggen - 9 februari 2021 19:30

vardagslycka

Ibland kan lycka vara
att hitta
en kvarglömd godis
i en påse...
Och
hittar man två
blir det
Oh happy happy me.........

Ovido - Quiz & Flashcards